19. dubna 2013

light show




Poslední dobou mi přijde, že někteří zanevřeli na starý dobrý blogspot a zajímá je už jen facebook. Počet sledujících tady se totiž sekl na jednom čísle, které se dokonce i občas o nějakého toho fanouška sníží. Vážně nevím co dělám špatně, ale budu ráda za vaše připomínky, popřípadě nápady na články, atd.

Tady je opět odkaz na můj FB. Začala jsem více přispívat a najdete tam bonusové fotky i odkazy na nové články, takže můžete mít lepší přehled :) Pro ty, kteří mají rádi INSTAGRAM mám dobrou zprávu. Do teď jsem fotila iPodem, který moc často nepoužívám, ale! od zítra budu mít nový telefon, takže budu tak aktivní,až se vám to nebude líbit.

A poslední věc, kterou se musím pochlubit. Už před nějakou dobou jsem propadla site modelingu a sledování fotek všech těch krásných lidí. Proto mě strašně potěšilo, když jsem dostala šanci dělat ,,modelku'' pro stránku AA a teď dokonce Gore Site Modeling.




 







8 komentářů:

  1. mám hrozně ráda tohle triko :]
    Zvu tě na giveaway o hodinky na krk. Dnes je poslední možnost se připojit :).
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/04/elin-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. wow, moc ti to na fotkách sluší, skvěle upravené vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší , nádherné boty:)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som na tom s followermi rovnako...:(

    a mas super piercing :)

    OdpovědětVymazat
  5. Si uplne krásne a skvelá máš perfektný štýl a odpadávam z tvojich fotiek. A milujem tvojho pána Kočku :3
    <3

    OdpovědětVymazat
  6. vypadat jako ty tak si pískám:D máš o dalšího čtenáře víc;) zvu tě na http://of-monsters-and-earrings.blogspot.cz/2013/04/mini-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!