8. dubna 2013

birthday

Ano pochlubím se hned na začátek. Dnes jsem se stala oficiálně plnoletou!
Zapíjet se bude až v pátek a v sobotu, ale už dnes jsem si dovolila nadělit si malý dárek v podobě snake bites! A za 2 týdny mě čeká další tetování :)

 Mimochodem od přítele jsem dostala ,,strom pana Kočky'', zásobu fotek pana Kočky na výzdobu pokoje, a album Mery,David a pan Kočka. (nee vůbec nejsme blázni)

Update: Právě jsem obdržela dary od rodičů. Hlavním darem je řidičák..hurá(nechcii ho dělat! jsem ještě malá holka sakra!!). Hodně mě potěšila poukázka do H&M, na které je dosti vysoký obnos. Přímo nadšená jsem z lístku na Bring Me The Horizon (♥), ten mě vážně překvapil. Dále jsem dostala povlečení, make-up od Vichy (jedinej, kterej umí zakrýt moje červený tváře), flašku, orchidej a od bratra poukaz do adrenalinového centra a svíčku.

A skoro bych zapomněla na nejstylovější dárek od Maši, která spojila mou lásku k panu Kočkovi a vesmírným legínám v jeden dárek, který mě vážně dostal :D :)
(pokud to čteš Maši, tak ještě jednou děkuju !!)

3 komentáře:

  1. ta kšiltovka je skvělá! :) a na BMTH se uvidíme, nehorázně moc se těším ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Bydlíš sama a řidičák ti přijde jako znak dospělosti? Nee řidičák je super! Vůbec to neni znak dospělosti :D Jen si prostě můžeš jezdit kam chceš a sama.. je to znak nezávislosti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to je noční můra :D!! Je to takový moc zodpovědný...a možná k tomu taky přispívá taková starší příhoda, kdy mě děda učil řídit a já mu zbořila auto :D

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!