8. února 2013

Cold blooded

Poslední dobou zas nějak moc fotím. Teda spíš jsem focena. Dřív jsem s tím měla problém, protože ani nebyly příležitosti, ale těch je teď víc než dost. Takže dneska tu mám fotky od Davida, který po dlouhé době dostal chuť vzít do ruky foťák. Včera jsem byla ještě fotit společenské šaty ( a jedny svatební!) tak ty se tu taky brzy objeví.

Jako všichni ostatní i já sem musím dát odkaz na  ASK.FM
kde se mě můžou ptát i ti, kteří nemají formspring a nechtějí si ho zakládat.

A asi jste si všimli, že jsem opět tak trochu změnila barvu i délku vlasů. Ale o  tom v příštím článku :)


 
































14 komentářů:

  1. Ty vlasy jsou parádní :-) A ta poslední fotka jeúžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělej outfit, úžasně nafocenej, není co víc dodat :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny fotky :) /az na tu cigaretu:D/

    OdpovědětVymazat
  4. Prosim tě, odkud máš to tričko Jack Daniels? Už ho sháním dlouho a pořád nic. Díky za odpověď Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já ho kupovala z nějakýho e-shopu,ale nevím přesně jméno :(Byl to obchod přímo zaměřenej na trička s meme,atd.

      Vymazat
  5. na ty legíny stále nemám odvahu! :) obdiv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to nějakou dobu trvalo :) Pak jsem si řekla, že v nich budu potkávat tuny lidí..ale po několika měsících jsem zjistila, že jsem pořád nepotkala jedinýho člověka a tak jsem si je pořídila :D

      Vymazat
  6. Ty brďo, úžasný oblečení!! Pěkný blog, ode mně máš jednoznačný follow ;)

    OdpovědětVymazat
  7. very nice i like it ;)

    follow each other?

    OdpovědětVymazat
  8. Love your leggings dear<3!
    Have a great day:)!
    -Iris
    http://colorfulw.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!