13. ledna 2013

S.O.S. asos

Na podzim jsem začala shánět univerzální šaty, které bych mohla vzít ve všední den, ale hodily by se třeba i do divadla nebo na ples. Při mém pátrání jsem si koupila další dvoje, ale na ty správný jsem pořád čekala. A pak jsem je našla. Překvapil mě Asos. A k tomu 20% sleva a k tomu myslím 10% na první nákup. Ale neušetřila jsem já, ale můj mladší bratr, který byl rád, že jsem se mu postarala o dárek pro mě k Vánocům.

Ve skutečnosti zepředu nejsou vůbec nic extra. Chtěla jsem je kvůli tomu, že vzadu mají výstřih až do půlky zad a hezky mi tak na tom prostoru vynikne ten můj kříž. Foto zezadu snad někdy příště.
A pan Kočka jak vidíte se nacpe všude :D

 

 Má první bábovka v novém bytě. Dosud jsem pekla jen štrúdl. (wtf já myslela že správně je tam ů)

Když už jsem říkala, že se pan Kočka nacpe všude..tak věřte tomu, že i do míst, která jsou o půlku menší než on. A vysvětlete mi někdo, proč kočky musí okamžitě vlézt do každé krabice, kterou najdou.

2 komentáře:

  1. Pan Kočka je pořádnej roztomilouš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaah, ta kočka je tak sladká! Ty oči!!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!