21. ledna 2013

let it snow

Tak pomalu pracujeme na obýváku. Již je vymalováno ( ♥ mint color) a poskládali jsme skoro všechen nábytek. David nedávno vylepšil nový jídelní stůl k obrazu mému, ale o tom zas někdy jindy. Každopádně máme kde stolovat a v nejbližší době plánujeme přetvořit staré skříňky. Víc než kupovat nové věci mě totiž baví využít ty staré a udělat z nich originální kousky za pár korun. Čekám až bude vše hotovo abych mohla napsat speciální článek, ale pro dnešek tu mám dvě bonusové fotky pod perexem pro zvědavce :D

Jinak v posledních týdnech mám pocit, že se mé hraní na kytaru po dlouhém mrtvém období nějak podivně zlepšuje. Dokonce mě začal poslouchat i pan Kočka. No i když u toho taky trochu spí...vlastně pořád spí..ale u toho určitě poslouchá!
 
Tady je výjimečně zachycen v pelíšku, který dostal k Vánocům..ale bohužel je mu pořád milejší postel.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!