16. ledna 2013

DIY bedroom

Tak ložnice už je skoro hotová. Jen mě mrzí, že nemáme fotku, jak ten pokoj vypadal předtím...bylo by co porovnávat. Vymalovali jsme, dali kolem dokola lišty, skříně, které jsou skoro přes celou jednu stěnu, jsme zakryli závěsy, atd. Pokoj zatím zdobí jenom moje fotky z Diany a budík z Ikea, ale časem bude doplňků víc. A teď se chystáme na obývák. 

Za chvíli vyrážíme do divadla. I když bych nejradši celej večer nevylezla z postele. Jak trávíte večery vy?? :)




8 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  2. posledná je fakt perfektná :) krásna izba

    OdpovědětVymazat
  3. posledná fotka je krásna ale pekná izbička :)

    OdpovědětVymazat
  4. ohoho, taky mě čeká předělávání a zařizování pokoje.nemůžu se dočkat, mám hromadu nápadů

    OdpovědětVymazat
  5. to mi připomíná, že bych taky konečně mohla nafotit náš pokoj :D večer trávím počítáním statistiky na zítřejší zkoušku =/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bys měla, protože ten mě dost zajímá ;) není nad romantické večery s učením :D nejhorší je, když už David prosí, abych toho konečně nechala a šla si lehnout..ale nejde to, svědomí je silnější :D

      Vymazat
  6. moc se vám to povedlo :) a fotka s čičinkou je úžasná :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!