31. prosince 2012

happy new year



Tak vzhledem k tomu, že máme dneska poslední den roku, bych měla nejspíš udělat takové menší ohlédnutí zpět a zhodnotit doby minulé. Rovnou můžu říct, že tenhle rok byl rokem změn. Asi by mě v lednu nenapadlo, že o pár měsíců později už nebudu smolit články ve svém pokoji, ale že budu mít vlastní domácnost a hlavně Davida (a pana Kočku). Taky jsem překopala priority, zjistila jsem, že věřit se nedá skoro nikomu a splnila jsem si pár přání. A teď už zpátky do přítomnosti. 

Nevím jak vy, ale my hodláme strávit Silvestra mojí drahé tetičky. Nesmí chybět samozřejmě Activity a spousta jídla. A jestli vydržím do půlnoci tak jsem hodně dobrá!

Teď se jdu pustit do tvorby občerstvení a pak si asi zajedu udělat radost do H&M, protože jsem k Vánocům dostala hned dvě poukázky.

Tak hlavně ve zdraví přežijte dnešní večer! ;)





2 komentáře:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!