13. října 2012

photoshooting by V.Hybrant

Tak tentokrát má moje dlouhá neaktivita opravdu kloudný důvod - můj notebook se na mě vykašlal a teď leží v opravně a já doufám, že se s ním ještě někdy shledám. Přítel je dnes ale dnes celý den v práci a drze okupuji ten jeho a samozřejmě jsem musela něco napsat. Sice se mi na tomhle počítači strašně blbě píše a celkově pracuje, ale pro dnešek to překonám, protože už mám opravdu ,,bloggerský absťák''.

Dnes bych vám ráda ukázala fotky z focení s Vlastimilem Hybrantem. Seznámili jsme se když fotil svatbu tety a přišel za mnou s tím, že by mě rád někdy nafotil. Mou první reakcí bylo samozřejmě, že v žádném případě za a) kvůli mojí stydlivosti a za b) protože bych ani nevěděla jak se tvářit. Za pár měsíců mi ale došlo, že to, že přítel je taky fotograf a mě má v hledáčku skoro pořád, mě na leccos připravilo. A tak když se Vlastík ozval znovu jsem byla sice pořád trochu na vážkách, ale souhlasila jsem a tady máte výsledek :)

Mimochodem nakonec jsem nervózní nebyla ani trochu, ale modelkou bych nikdy být nechtěla :D Dostat se do nějaké pózy správně trvalo věčnost a vydržet v ní bylo skoro nad moje síly. A u jedné jsem si dokonce udělala výron..Ale nevadí, dnes se chystám na focení v ateliéru :) Takže mi držte palce ať se zas nepřizabiju :D





                               výron...














15 komentářů:

  1. udělat pózu, která se bude fotografovi zdát dost dobrá a pak v ní vydržet než si tě nafotí z různých úhlů a s menšími změnami je ošemetná věc:D ale mě focení moc baví, vždycky z toho mám super pocit :)) jen je pro mě těžký se s fotografy domluvit na určitém času a přemluvit se do toho jít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to baví nejvíc s přítelem ..toho můžu poslat někam, když už nemam sílu.a taky musí poslouchat on mě jak a kde chci vyfotit atd :D přesně, my se taky domlouvali strašně dlouho až se řeklo prostě dneska se jede! a přemlouvala jsem se fakt snad 3 měsíce :) ale to bylo poprvé a teď na ten ateliér jsem kývla už bez rozmýšlení hned.

      Vymazat
  2. To je boží! taky se dlouho rozmýšlím domluvit si nějaký focení, ale mám z toho strach, jako si měla ty.. Ale tobě se to vyplatilo, tak snad i mně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu tě :) ale spíš než že jsem se bála jsem nemohla pochopit proč by někdo chtěl fotit takovou příšeru jako mě :D:D

      Vymazat
  3. hej pěkný :D ale nedivim se ti, já focení nesnáším a v pózování jsem n00b ... vždycky když mě fotí nějaký semi-profík (na profíky si netroufám), tak si připadám jak největší koště :D btw - jak dlouho jsi čekala na fotky? to čekání je NEJHORŠÍ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fotky byly hned večer !! taky jsem se divila vzhledem k tomu že třeba mladej se k tomu většinou dokope až po měsíci :D problém byl spíš na mojí straně protože jsem si pro ně měsíc nebyla schopná dojít :D ale můžu se vymluvit na ten výron a berle ..

      Vymazat
    2. coo, já už na fotky ze srazu obsahující jedinou dokumentaci mého cosplaye čekám měsíc a půl xDD a to je dělal kamarád :'D
      a teď na další z loli srazu už dva tejdny zase :D :D ach jo

      Vymazat
  4. To jsou úžasné fotky.A máš skvělý boty.:)

    OdpovědětVymazat
  5. tie silonky su teda zaujimave :))) to mas naschval tak ze ti trcia samodrzky? :D a to mas dvoje silonky cez seba? :-O

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene jenom jedny :D a ano je to naschvál. ráda to tak nosím :)

      Vymazat
    2. wow to by som si asi ja nedovolila. nosim samodrzky casto hlavne v lete ale vzdy mi mama nadava ked mi co i len trochu vytrca ked sedim alebo idem po schodoch :D neviem si predstavit nosit ich takto :D nepozeraju na teba cudne? :D

      AndreaZ

      Vymazat
    3. vidis a som sa zabudla opytat ci nosis aj niekedy dvoje naraz teda :D:D:D ???

      AndreaZ

      Vymazat
    4. moje mamka už si zvykla :D někdo kouká divně ale spíš už to všichni u mě berou jako normální věc :D a dvoje fakt ne už jsem to psala, ani si nedokážu představit jak to myslíš :D

      Vymazat
  6. u mna by si nezvykli na mna pozeraju aj ked mi obcas vykuknu samodrzky :D

    a dvoje tak ze si das jedny silonky a na to druhe akoze dve vrstvy aby ti nebola zima :)))

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!