21. října 2012

photoshooting 0.2

Konečně jsem pro sebe zas ukořistila počítač a rozhodla jsem se přidat post o dalším focení. Tentokrát se fotilo v ateliéru a abych byla upřímná, je to tam o sto procent horší než někde venku. Protože tam se opřete o strom, sednete si na něco,atd ..a ten kdo se nakonec na fotku dívá si vás vlastně ani nemusí moc všimnout (pokud je prostředí kolem vás dostatečně poutavé). Při focení v ateliéru vás ale fotograf pěkně postaví před bílé pozadí, takže si připadáte jako postava uprostřed matrixu a zavelí: ,,Prostě dělej co chceš, co tě napadne!'' A najednou jste doslova v p***. Pane Bože řekni mi sakra CO mam jako dělat ??

V tu chvíli mě napadla jediná věc a to utéct. Ale dveře byly přímo za fotografem, takže jsem nakonec usoudila, že by si mého útěku mohl všimnout a raději jsem plán vzdala. Pak jsem se překvapivě i trochu uklidnila a nakonec to byla celkem i sranda, zvlášť když se do focení vložil i přítel a moje nejlepší kamarádka Nikča.

 Jo a když budete mít nějaký otázky na cokoliv tak pište na FORMSPRING odepíšu spíš tam, než do komentářů :)


další fotky pod perexem :)












11 komentářů:

  1. Pááni, ty jsi ale kočka. :) Ta druhá je nejhezčí, úplně taková dračice. :DD ...a nevím jestli jsou ty vlasy tvoje, ale ať tak, či tak, hrozně ti je závidím. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejhezčí je ta společná s kamarádkou jak koukáte dolů :)
    Ty vlasy jsou asi umělý co? Přijde mi to hrozně nepřirozný :D Ale jestli nejsou, tak promiň :)

    OdpovědětVymazat
  3. sluší, strašně se mně líbí ten tvůj sestřih

    OdpovědětVymazat
  4. Některé jsou vážně moc povedené!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky s přítelem jsou naprosto úžasný :-) Už chci takyyy :-D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!