29. října 2012

good time


Stále nemám počítač. Připadám si jako někde v pralese, bez civilizace. Otravuju všechny ostatní, protože už mi docházejí nápady co dělat. Na jednu stranu se toho snažím využít a tak tvořím co mě napadne - náramky, desky s inspirací a o víkendu jsem začala zase vyšívat (nesmějte se, je to relax jako blázen- doporučuju).

Konečně jsem započala vánoční úklid. Moc se mi nechtělo, ale David se mi pořád smál, když si vzpomněl na můj první pokus, při kterém jsem vyházela obsah jedné skříňky na zem s tím, že to přerovnám, ale u toho jsem skončila, takže ve finále z toho byl nepořádek ještě větší.


Dneska jsem si opisovala mamky kuchařku, protože už brzo budu pánem své vlastní kuchyně yeap! Něco mi říká, že přes to všechno špatný, co jsem musela přežít, budu nakonec stejně ta šťastná já. A víte co? Mám z toho až škodolibou radost. Není nad to vědět, že všichni lidi, co se vás kdy snažili srazit dolů nebo vás zradili, se nemají ani z půlky tak skvěle jako vy.

A jsme pořád zamilovaný jako malý děti. Ne' Tisíckrát víc :)

A co vy? Dopadá vlastně zima nějak na vaší náladu, nebo vás taky ani ta hrůza venku nijak nerozhází?



6 komentářů:

  1. :)) Krásně optimistickej článek. A suprový gify :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych se mít jako ty :) Já mám z už od konce září depku :)

    OdpovědětVymazat
  3. "Není nad to vědět, že všichni lidi, co se vás kdy snažili srazit dolů nebo vás zradili, se nemají ani z půlky tak skvěle jako vy." -> Moje řeč!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká : Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp :) :D

      Vymazat
  4. hej, s tím jak se sama mám na hovno, je super vidět takovej optimismus Meryy :3
    (btw, taky vyšívám, why the fuck not? ;D)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to teda držím palce, ať se to s tím počítačem co nejdřív vyřeší, abys nám tady mohla přispívat častěji. ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!