23. listopadu 2011

college

 Nabila jsem foťák (já vim byla to hrozná práce). Včera mi konečně přišla černá podkova, takže moje septum vypadá už normálně. Do vlasů jsem se zamilovala a konečně od nich nemam už nic obarvený.
Jsem moc ráda za pár chvil ze včerejšího odpoledne:) A nechci do Maďarska !!

Sweatshirt - New Yorker
Leggins - Calzedonia







13 komentářů:

  1. Ty jedeš do Maďarska? :) proč tam nechceš?

    OdpovědětVymazat
  2. Máš ty vlasy fakt krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) Nechci tam, protože zaprvý tak dlouho s rodičema bez hádky nevydržim a za druhý jsem měla bejt s mladým.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva vlasů je skvělá! A ten septum! UHH! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš perfektné vlasy! A Pretty Reckless milujem aj ja ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ty máš tak nádherné vlasyy♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tie vlasy máš perfektné :))

    http://ronnieparadise.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Dievča!!! Ja chcem tvoju farbu vlasov! veľmi veľmi veľmi
    ;((((

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!