28. listopadu 2011

Hungary

Maďarsko je strašně zvláštní země. Zaprvý vám přijde strašně divný, když 3 hodiny v kuse jedete a z okna vidíte jenom pole a občas vůz ( kterej táhne kůň !!) a pak najednou uprostřed ničeho na vás vybafne několik obrovských hotelů. Nevim proč, ale mě to přišlo takový smutný. Lázně byly plný čechů ..teda spíš českých důchodců a vyjímečně nějakýho mladýho páru, takže já vypadala, jako bych tam byla úplně omylem.

Jídlo mi tam docela chutnalo, ale pak mi z něj bylo vždycky špatně :D Internet tam samozřejmě nebyl (jinak bych něco napsala už dřív), takže jsem celej víkend strávila hraním The Sims 2. Nic jinýho jsem ani dělat nemohla , protože absenci wifi jsem vážně nečekala.

No mám jenom pár fotek většinou mýho bratra z hotelovýho pokoje, protože venku nebylo kam jít ani co fotit. Ještě to proberu + cestou tam jsem trošku nakupovala, takže vám sem k tomu dam i co jsem pořídila .

Tady jenom nějaký fotky z netu :)







2 komentáře:

  1. Jee, tam kde jste byli je to celkem hezky areal :) my s rodinou jezdime prevazne do Zalakarose , ale tady se obcas taky stavime ja jsem polovicni madarka takze jsem v Madarsku pomerne casto :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!