5. listopadu 2011

10 facts about me

Stella mě vybrala, abych  napsala 10 random facts about me. No co , nudim se tak jdu na to.

1) Jsem ujetá na nošení podvazků. Nosím je jen tak, k minišatům , nebo s dlouhou košilí  a ,,kraťaso-kalhotkama´´ na spaní. ( Díky Bože za Taylor Momsen)

2) Nesnášim horory. Kámoška mě přinutila se kouknout na trailer k Paranormal Activity a ...no byla jsem  mimo ještě tejden. Bála jsem se i u Scary Movie.

3) Už 6. rokem kouřim a začíná mě to vážně štvát. V poslední době jsem to omezila na krabičku na 2 dny..Výhra co? Radím, nezačínejte s tím.

4) Moje barva je - černá. Hodí se ke všemu, je sexy, tajemná a zároveň elegantní, zkrátka nejlepší. Přemýšlím jestli to je vlastně barva.

5) Ráda porušuju pravidla. Moc ráda.

6) Jsem blázen do pierců a tetování. Zatím jsem měla píchej ret a teď mam septum, ale brzo určitě přidam něco dalšího.

7) Ze všeho na světě  nenávidim nejvíc němčinu . Docela pech když jsem na jazykovým gymplu a navíc v německý třídě. fuck

8) Nejvíc ráda jsem za šicí stroj. Bez toho ani ránu. Je to nejcennější a nejdražší věc co mam. (Nechtějte tušit kolik stojí pořádnej šicí stroj :D)

9) Moje fialový vlasy začínají růžovět. To je přesně to čeho jsem se bála, proto den co den přemýšlím nad další barvou, kterou budu děsit spoluobčany. Poraďte.

10) Po hoodně dlouhý době jsem  "fall in love". A zatim to klape (musim zaklepat) , protože jsem našla stejnýho blázna jako jsem já a zároveň i dospělýho a snad i  rozumnýho člověka :D

2 komentáře:

  1. No jasně,Taylor je úžasná,a má nejhezčí podvazky..:D Já jsem se taky bála u Scary Movie,ale pak jsem se koukla na Paranormal Activity 1,2 a nic moc..:D Se těšim na trojku...

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda , že nejsem jediná co se bojí i u scary movie :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!