18. září 2011

i am sorry

Dobrá, dobrá, uznávam, že jsem na blog poslední dobou docela kašlala. Ale slibuju, že se zlepšim !!
Mam pár nápadů, který bych chtěla rozjet, ale na to si ještě chvíli budete muset počkat :)

A co je novýho ? Chystam se konečně na Muže v naději, všichni jsou z toho filmu unešený, tak snad nepřeháněj. Jinak v pátek jsem byla ve městě  a mmm...dost dobrej večer :) V sobotu jsem na poli sbírala kukuřici,  tradičně vařila oběd a uklízela jo a byla jsem v zoo...prostě relax víkend no :D


 inspiration




a já :)


5 komentářů:

  1. super fotky...máš krásný vlasy =)

    OdpovědětVymazat
  2. tie vlasy wow!
    Inak ak si sa este nezapojila stale u mna prebiahe giveaway o Ck parfum ETERNITY, zapojit sa mozes tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. super vlasy =) a strašně se mi líbí novej design , ten obrácenej kříž je super ♥
    xx

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!