25. září 2011

afternoon

Krátká chvilka klidu před odpolední domácí prací. To tričko je nejlepší :D
Přišlo mi, že ten víkend nějak rychle utekl a já zas nic nestihla. Co jste dělali vy ?













9 komentářů:

  1. ÁÁÁ, to je.. odkud ho máš? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky sú nádherné ale pýtam sa to isté :
    Odkiaľ ho máš ? :D

    OdpovědětVymazat
  3. To triko je uplně úžaaaasnéé! Odkud ho máš?? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc :) Mam ho ze Stuttgartu z Pimkie, ale je to už rok co jsem ho kupovala :D A v Česku jsem ho ani neviděla. Co takhle DIY ?:) Pak se ráda mrknu jak se vám to povedlo ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Naajs! Boží vlasy!
    Jdu tě pozorovat! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak to triko je vážně dobré! Jinak se mi moc líbí tvé vlasy :)
    PS: Budu ráda, když navštívíš můj blog...Ještě jsem se zcela nerozjela a jsem ráda za každou podporu, at už je to jen návštěva mé page :) Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  8. pekny fotky :-) a ty silonky jsou paradni!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!