13. dubna 2011

Ich liebe Deutschland

Tyjo..nikdy by mě nenapadlo, že to řeknu. Ale je to tak. A jak jsem na to přišla ? Vytáhla mě tam kámoška, která tam tak napůl bydlí, s tim, že budem nakupovat a ještě se v pondělí ulejem ze školy. Tak proč ne ? Všechno bylo krásný, úžasný, nádherný, bláznivý, ale pak ...jsem byla ve Stuttgartu a pro ten prostě nemam vhodný slovo :) Tak kouzelný místo jsem v životě neviděla! A všude obchody (plný slev!!), krásný parky a na silnicích moje milovaný Vespy !! Dámy a pánové, chci se přestěhovat !!

Woow.. I never thought that I´ll tell it but it´s true. And how I find it out ?? My friend takes me there cause she lives there (sometimes ). She said that it´s super place for shopping and that we´ll not go to school on Monday. So why not ? :) Everything was wonderful, beautiful, and crazy .but then ....I was in Stuttgart and I haven´t good word for it! I have never seen so magic place ! There was so many shops ( with soooo many discounts ), a lot of beautiful parks and everywhere were my favourite Vespas !! Ladies and gentlemen, I want to move there !!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!